Als u ontevreden bent over de gemeente, horen we dit graag. Bespreek een klacht - als dat kan - altijd eerst met de persoon zelf. Komt u er niet uit, dan kunt u een klacht indienen.

Waarover kunt u een klacht indienen?

  • de persoonlijke behandeling door werknemers of bestuurders
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op vragen.

Let op:

Hoe het werkt

Geef online uw klacht door

Wilt u het formulier liever met de pen invullen? Download dan het klachtenformulier (pdf), vul dit in en stuur dit op aan Gemeente Barendrecht, Postbus 501, 2990 EA  Barendrecht.

Klachtenregeling

Op 25 augustus 2020 hebben de burgemeester en het college van Barendrecht de nieuwe klachtenregeling vastgesteld. U kunt de klachtenregeling raadplegen via overheid.nl.

Nationale ombudsman

Heeft u na 6 weken na het indienen van uw klacht nog niet van ons gehoord? Of bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Leg dan uw klacht online voor aan de Nationale Ombudsman. Of stuur een brief naar antwoordnummer 10870, 2501 WB Den Haag.

Heeft u op deze pagina gevonden wat u zocht?