Als u ontevreden bent over de gemeente, horen we dit graag. Bespreek een klacht - als dat kan - altijd eerst met de persoon zelf. Komt u er niet uit, dan kunt u een klacht indienen.

Waarover kunt u een klacht indienen?

  • de persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op vragen.

Let op:

Aanpak

  • Meld een klacht online:
    Geef een klacht door
  • Of meld uw klacht schriftelijk. Gebruik hiervoor het Klachtenformulier
  • Noteer in uw klacht in iedergeval uw contactgegevens, wat er is gebeurd, met wie, waar en wanneer.

Nationale ombudsman

Heeft u na 6 weken na het indienen van uw klacht nog niet van ons gehoord? Of bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Leg dan uw klacht online voor aan de Nationale Ombudsman. Of stuur een brief naar antwoordnummer 10870, 251 WB Den Haag.

Heeft u gevonden wat u zocht?